Tuesday, May 22, 2012

Header baru lagi!

     Haaa, tengok header baru saya tu. It is too pelik right?
     Hm, memang odd pun. Saya tak tahu kenapa saya buat juga ayat macam tu. Nampak macam entah apa-apa sahaja kan? Pelik pula tu! 

     Ya, saya tahu. Tak perlu cakap dan beritahu. Memang nampak feminin sangat! Bukan gambar starfish tu, tapi perkataan-perkataan yang digunakan. Memang terlalu feminin dan saya tak suka! 

     Habis tu yang sebelum-sebelum ni siap ada heart shape and tulisan berangkai bagai nak gila tu apa? Siap di'underline' lagi tu. *Marah diri sendiri* Mak saya akan cakap macam ni kalau saya cakap sesuatu tu terlalu feminin;
Habis kau tu apa?
     Dan selepas itu saya akan diam infiniti bahasa. Wakaka!

     Saya letak gambar starfish yang kirei lagi clourful tu sebab saya suka gambar starfish tu! Wakaka! Tak ada kaitan langsung kan dengan 'Stars of Victory' saya kan? Tak apa, asalkan ada perkataan 'star' dalam perkataan starfish tu, kira ok lah. Wakaka!

     Sebelum saya mengundur diri (ceh ayat dia), saya nak tunjuk pada awak semua kenang-kenangan header lama saya yang mampu bertahan selama satu/dua/tiga hari ataupun seminggu dan lebih sikit. Kalau nak tengok scroll lagi ke bawah tapi jangan sampai bawah sangat, nanti tak jumpa apa-apa pun! Wakaka! *Jangan gelak sebab ini cuma lawak bodoh dan tak lawak langsung!











     Ok, bye!
notakakiayam: Saya suka gambar starfish tu! Cantiklah! Kireidesune! So long my friend!

2 comments :

  1. nice header...suke gak tgk tapak sulaiman tue...^_^ comel

    ReplyDelete
  2. Waaaaa, ada juga orang suka header baru saya.. Anyway, thanks sebab cakap header saya nice. Hehe!

    ReplyDelete