Friday, May 25, 2012

PENGUMUMAN!!!


Ini sticky post yang akan bertahan sehingga 5/27/2012


     Ok, hari ni, dengan bangganya dan setelah berfikir cook-cook semalaman semasa saya mengalami insomnia, saya bercadang nak menukar URL blog! Sebenarnya, semasa saya memuhasabah diri [yelah tu], saya terfikir yang nama 'chickedis' tu terlampau GEDIK! Nampak terlalu kebudak-budakan sangat-sangat!

     Jadi, saya nak tukar URL tu kepada nama yang lebih matang dan boleh digunakan sampai bila-bila... Secara rasminya, saya nak tukar daripada www.chickedis.blogspot.com kepada www.kazeyuko.blogspot.com. Haaa, kan lebih sedap didengar... Tak macam dulu, gedik melampau sahaja! Wakaka! Ok, maksud perkataan 'kaze' (かぜ) ialah angin. Manakala 'yuko' (ゆこ) bermaksud yuko! Wakaka! Yuko sebenarnya tak ada maksud tersurat dan tersirat pun.

     Apabila digabungkan perkataan 'kazeyuko' (かぜゆこ), maksudnya angin yuko lah kan? Wakaka! Tak apa, tak kisah.. Asalkan tuan empunya happy dan orang lain pun tak tension tengok betapa gediknya URL blog saya! 

     Mulai lusa, pada hari Ahad, 5/27/2012, saya akan mula merasmikan URL blog saya! tak boleh lama-lama, nanti dikebas orang pula nama tu! Kempunan saya... Dah sedap-sedap perah otak punya lama sehingga insomnia, tiba-tiba dikebas orang TAK BERTANGGUNGJAWAB! Sadis kan!
notakakiayam: Nampaknya perlu edit header lagi! Waaa, tak suka! Tak apa, sikit sahaja.. Gambar starfish tu dikekalkan

No comments :

Post a Comment