Friday, May 25, 2012

Ayu is making me CRAZY!!!

     Yohoho! Apa khabar semua? Sihat? Belum makan? Wakaka! Ok, first of all, saya nak tanya satu soalan penting lagi penting, awak semua tahu ke siapakah gerangan Ayu yang saya tulis tu? Hahaha, sebelum saya jawab, meh saya tolong bagi sedikit klu untuk awak cuba jawab. [I'm in a kejam mood]

Gambar profile picture! Ahaha!

     Ok, ni memang gambar profile saya. Kantoi sudah! Wakaka! Tapi ini memang gambar Ayu yang saya nak cakap.. Bukannya Are you ataupun Ayu nama orang ataupun I/You ok. Kalau awak tak kenal, well, seantero dunia dah kenal dia, and faham-faham sahajalah! [mood kejam kembali mengganas]
Nama diberi Ayumi Hamasaki. 
Japanese [dah terang terangan nama tu nama orang Jepun-_-]. 
Nama popular dia Ayu!
Seorang pelakon, penyanyi, model, produser dan penulis lirik. Tapi yang saya tengok kerjaya dia ni lebih kepada penyanyi. [suara dia comel... Love it!]
Digelar Ratu Pop di Jepun! [Kalau negara kita kan ada Ella] 
Sudah berkahwin dengan seorang Austrian yang bernama Manuel Scwartz yang merupakan seorang pelakon dan model. 

Manuel Scwartz. Adakah dia ni hensem?

Nak tahu lebih lanjut tentang Ayumi Hamasaki, tekan SINI

     Ok, bye...
notakakiayam: Sedang mendengar lagu M karya Ayumi Hamasaki! Bawah ni saya letak dua gambar Ayumi Hamasaki untuk tatapan berjam-jam awak! Selamat merabunkan mata...


notakakiayam2: I can't even resist myself from doing the editing work on my blog... Do you think I would change my cita-cita from a translator for Japanese Language to a blog designer? Or maybe the design things?

4 comments :

  1. ooo...peminat j-pop ni.. =)
    saya pernah gak dgr lagu ayu ni...best!

    ReplyDelete
  2. satu-satunya lagu dia yg pernah sy dgr ialah lagu first love..hikhik,,

    ReplyDelete
  3. boleh tak buang vertify kat komen ni,,pastu buat pop-up untuk komen,,.baru senang org nak komen..

    ReplyDelete
  4. Jap eh..
    Vertify tu apa?
    Macam mana nak buat pop-up?
    ngee... Sori, saya buta IT sangat!

    ReplyDelete