Sunday, June 17, 2012

Sandcastles!

     Hi! Can i talk malay instead of english today? Ok, good girl and boy la you all ni. Tengok tajuk tu... Haaa, tengoklah. Tajuk sandcastle, rasa-rasa awak semua yang bijak pandai ni kan, apa benda yang saya nak cerita tentang sandcastles ni? Saya main sandcastle? Wohoho, itu habit lama daaa, masa kecil dulu... Sekarang dah besar ni, saya tak main dah. 

Alasantakbolehpakai: Leceh la woi!Yelah, asal nak keluarkan pasir dari acuan dia tu je hancur, nak keluarkan je hancur! Apa nak jadi kalau macam tu... So, kalau saya pergi pantai, saya cuma mandi air laut je lah... Kalau awak semuakan, pergi pantai ada ke nak pakai sunblock ke, topi ke, apa ke, untuk halang muka dari terkena sinaran uv (woh ayat macam dalam iklan!)? Kalau pakai, good! Kalau tak pakai, tak apa... Saya pun tak pakai tahu! Sebab, SAYA SEORANG YANG PEMALAS!!! 

     Ok, yang pasal sandcastle-sandcastle tu, sebenarnya, saya nak tunjuk gambar... I tabik diorang you know! Pasal, diorang punya sandcastle tu cantik and beautiful! Halus je dia buat. Kalau saya yang buat, hancus lebus sandcastle tu dalam masa 10 minit *True story*! 

Kat Filipina ni... Kreatif orang FIlipina ni ek?

Macam ni rupanya istana Rapunzel! Hekhek ^_^

Ko tengok tu! Entah macam mana entah dia buat... Kemas je ha

Ini mesti tempah kat orang ni!

     Hmmmm, rasa-rasa awak semua lah kan, ni hasil kerja tangan sendiri ke tempah kat orang? Ok, bye u all. Muahhahahaha!

No comments :

Post a Comment