Sunday, April 15, 2012

Watching tv

     Ini sebenarnya entri orang boring tak ada  kerja nak buat. Jadi, yang berminat nak baca, dipersilakan baca. Yang tak berminat, kalau nak baca dipersilakan, tapi kalau tak nak boleh tekan butang X ye! Wakaka! Ok, jadi sekarang ni saya sedang menonton TV. Untuk pengetahuan khas awak semua, menonton TV adalah hobi saya yang kedua terbesar. Yang pertama dah berjaya dirangkul oleh TIDUR!
     Pada pukul 1130 tadi, saya baru saja menonton cerita yang bertajuk Victorious! Pada pandangan mata saya, cerita tu best tahu! Wakaka! Lawak! Tapi, memang dah banyak cerita macam tu di Amerika kan? Yang ni antara yang saya suka tengok (walaupun baru FIRST time!)! Wakaka! Cerita ni terbitan Nickelodeon! Aaaaaaaaa, I love Nickelodeon! Nampak sangat tak matang.





     Artis yang membintangi cerita ini yang saya ingat cuma Victoria Justice. Je. Orang lain saya tak ingat! Teruknya. Siapa yang tak tengok lagi cerita tu lagi, sila lah buka youtube dan CUBA search cerita ni. Kalau tak ada, pandai pandailah cari sendiri! Wakaka! Miss A nak cakap sikitlah kan, alah sikit je tak banyak pun, enam patah perkataan je. Kenapa tak satu? Sebab Miss A tak nak. Okie (gedik), kita balik ke topik asal. RUGI KALAU TAK TENGOK CERITA TU! Mesti tengok tahu! Best sangat!

     Ok, bye! Dah tak ada apa nak cakap lagi dah : )

2 comments :

  1. suka cerita nih~~! huhuhu
    follow u :D

    ReplyDelete
  2. Ada juga org yang sekepala dgn miss A nih! Ingatkan sorang- sorang kesepian je! Wakaka!

    ReplyDelete