Wednesday, April 25, 2012

I Wonder

     Wakaka! Tajuk blog ni sama saja macam poem I Wonder yang ada dalam buku Literature sekolah saya! Tapi isi kandungannya teramat lain dan berbeza! Sebab, saya berbincang (bincang ke) tentang I Wonder Why the people follow my not to beautiful blog! Dalam Literature tu antara isi kandungannya  I Wonder why the grass is green. Ok, itu yang saya ingat!
     Sebenarnya, saya tersangat musykil sebab ramai JUGA yang sudi follow saya (teruja sebenarnya). Sudahlah blog ini tersangatlah gedik sehingga saya pun menyampah tengok! Tapi menyampah pun buat juga jadi template! Sebab, pada pandangan mata saya yang agak baik ini, okay saja semasa buat.
     Dengan lagu yang buat orang mengantuk, memang lengkap pakej blog GEDIK! Hah, dah siap di bold dan underline lagi tulisan tu biar nampak ke-jelasan tahap maksimum semaksimum mungkin!
     Bukan saya tak mahu ada follower banyak, tapi cuma musykil tersangat saja! Jadi, diharap jasa baik anda semua supaya tidak marah dan tidak mahu jadi follower atau pekerja saya : ) Wakaka!
     Ok, bye semua! 

No comments :

Post a Comment