Tuesday, April 24, 2012

Segment: Serious Follow Back



Sebab saya join segmen ini:
     Saya diajak oleh Cik Akma. Selain itu, saya saja nak cuba nasib. Mana tahu menang. Wakaka! Last and for all, mengisi masa lapang yang kurang berfaedah. Daripada saya duduk depan laptop tengok blog orang lain dan jari tak berfungsi banyak, lebih baik menulis entri! Ok, dah tak ada apa sebab lain yang boleh difikir lagi. 

Adakah segmen ini membebankan:
     Tidak sama sekali! Kalau membebankan, buat apa nak masuk ya tak? Lebih baik abaikan saja komen Cik Akma! Wakaka! Selain itu, banner segmen yang tersangat simple membuatkan diriku tertarik nak cuba masuk. Ish, tak suka tengok banner yang buat kepala berserabut... Dan banner ni nampak formal kan? Kan cantik macam tu! Tak adalah nampak macam budak - budak! Ok, siapa terasa, jari ini siap sedia kupohon untuk meminta ampun dan maaf. Jadi, janganlah marah. Lagipun, saya tak sebut siapa tuan rumah blog tu! Yang pasti, ini bukan mengutuk, tetapi komen membina. Hm, membina apa macam ni? Mengutuk adalah! Sebenarnya, ini komen membina yang boleh menjadikan anda semakin matang.


     Sebenarnya, saya tak bercadang nak menang, jadi saya tag tak banyak orang! Wakaka! Saja suka - suka nak masuk. Bagi sesiapa yang nak saya tag, sila komen. : )

Siapa yang kena:

1 comment :

  1. cemane nak masuk contest ni???? nak jugak masuk ..reply kat blog sya ya :)

    ReplyDelete