Thursday, July 12, 2012

Awal dan akhir perkahwinan itu...

     Hehe... Ni sebenarnya ada kawan yang tag kat pesbuk gua... So, gua just baca and tergelak terbahak-bahak cam orang hilang akal and lepastu terus berminat nak share kat belogku yang serba indah ini : )
Green-Effect-Note: Perasan adalah sesuatu yang TIDAK SALAH disisi undang-undang tetapi SALAH disisi agama. Soooo, jangan le buat!
     Sooo, baca jelah sampai habis : )
WARNING: Jangan baca sekeghat jalan je tau! Kena marah dengan mak nanti baru tau.

Saat indah awal perkahwinan...

Teruna: Akhirnya inilah saat yang aku tunggu untuk sekian lama
Dara: Apakah kau rela kalau aku pergi?
Teruna: Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu!
Dara: Apakah kau mencintaiku?
Teruna: Tentu! Selamanya akan tetap begitu!
Dara: Apakah kau pernah berlaku curang?
Teruna: Tidak! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!
Dara: Mahukah kau menciumku?
Teruna: Ya!
Dara: Sayangku...


Sesudah 5 tahun perkahwinan...
Korang baca dari bawah keatas lak : )

     Dah habis baca? Babai laling semua 

No comments :

Post a Comment