Tuesday, March 26, 2013

I have 6 essays to finish okay

     Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua warga Malaysia yang tercinta , buat keluarga yang disayangi tidak dilupakan juga sahabat handai sekalian... Aku tak tau kenapa aku merepek tapi aku rasa merepek dan aku memang tak boleh nak dipisahkan... Harharhar!!!
     Okay, so you all can see the title above ? If you can read it , I just say congrats to you but if you can't read it , mak a new pair of glasses okay . Aku ni betul - betul bingung kekadang tu tau pasal aku tak tau apasal aku ni suka merepek ! So , mangsa yang akan jadik model dalam entri aku hari ni ialah ARASHI!!!
     Ok , so Arashi is one famous Japanese band in Japan *ofcourselahkatJepun!!! And , aku ni bukan minat sangat pun kumpulan ni just that my friend yang beria cerita pasal kumpulan ni kat aku so I just "oh , ok nanti kat rumah aku try bukak . Itupun kalau internet tak lembab". And dia pun terus menerus bercerita dengan penuh kegembiraan pasal kumpulan ni . 
Okay , I have to admit yang band ni best la jugak lagu dia...
     Cut the crap ! I sebenarnya kat sini nak cakap pasal essay I yang berlambak - lambak tak dibuat dan date due nya pada hari Isnin depan ni . Waaaaaaa ! Why u no come , Idea ?? I trust you but you betray me ! Sudah ! Apa benda la yang aku mengarut ni . 
     Harharhar ! So , bye for now coz I nak cari idea nak tulis apa dalam essay yang perlu diisi lebih kurang dua mukasurat setengah atau lebih baik tiga mukasurat full for one essay :)

No comments :

Post a Comment