Friday, March 29, 2013

もしもし. わたしはマリャムです.

     I read my firend's blog . Dia tulis tajuk entri guna Bahasa Jepun . Sebab tu beta pun tetiba tertarik gile nak tulis guna Bahasa Jepun ni ! FYI , I belajar Bahasa Jepun kat sekolah ! Jadi , kalau awok - awok pk beta belajar dari citer Strawberi Cinta , silalah minta ampun kat beta (over pulok haku ni) . *nak boasting jap ><


     Apa yang dimaksudkan oleh beta dalam tajuk tu ialah 'Hello . Saya Maryam.' . Jadi , diharap awak - awak semua boleh menerima pelajaran beta dengan begitu baik sekali xD Harharhar ! Ok lah , dalam Bahasa Jepun , apa yang beta cakap tu sebanarnya 'Moshimoshi . Watashiwa Maryamu desu.' . Now , dah happy dah kan dah tau apa yang beta cakap . Sebijik macam dalam citer Strawberi tu kan ?


     Aku nak tanya satu soalan ni . Kalau yang tau tu jawablah dengan kejujuran yang tidak boleh disangkal ya n for yang tak tau , sila teruskan pembacaan anda xD Best ke cite Strawberi Cinta tu ? Aku tak tengok cite tu , sebab tu la aku tanya korang nih ha .Aku tau pasal moshi2 tadi pun tengok kat iklan ... Kesiannya daku -_- *krikrikrikrik*


     Jadi , disebabkan tiada apa - apa lagi yang beta nak titahkan , beta memohom diri untuk mengundur diri beta ya . Aku takde keje . Suka letak gambor sama ulang - ulang !

No comments :

Post a Comment