Tuesday, March 12, 2013

Huahuahua *gelak jahat

     So today i write again peeps... Hope u wont miss me that much XD Harharhar So much thanks from me to u oll yg sudi merindui diri tuan hamba yang peramah ini *sejakbilakaujadisebeginikuatperasan??!
     Cut the crap . Jadi , pada hari ini saya dengan bangganya mahu mengishtiharkan bahawasanya saya mahu menggunakan bahasa kebangsaan seluruh warga Malayan Union Tanah Melayu iaitu Bahasa Melayu!!! Itu pun nak dicakapkah? Suka hati aku la wahai otak . *kaucakapdengansiapa -_-
     Cut the crap *again . Sebenarnya memang saya tak tahu nak cakap apa pun dalam entri ini. Ada tu memang ada , cuma benda tu tidaklah sepenting Lahad Datu kena ceroboh... Jadi, rasanya tidak perlulah saya menggunakan kata ganti diri pertama ini lagi kerana saya begitu tidak selesa menggelar diri saya sebagai SAYA. Ada faham kah kamu semooa??! Jikalau tuan hamba tidak faham, dipersilakan kata 'saya faham' kuat - kuat sampai gempa bumi. 
     Disebabkan tadi beta baru sahaja habis mengedit belog sahabat baik beta (sila tekan , sila tekan) , jadi beta begitu kekurangan idea mahu menulis apa dalam entri ini. Jadi, sekian dahulu daripada beta, Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh dan Salam Sejahtera...
p/s : Disebabkan awal entri tadi terlupa nak tulis ayat pembuka kata, beta jadikan ia sebagai ayat penutup kata :) Aneh kau Maryam... Akhir kata daripada beta, Harharhar!!!
     Sayasudahmulamenyukaimoustacheini.Sayasudahmulamenyukaimoustacheini. Beta sudah ketagih dengan kecomelan benda alah ni!!! Siapa yang mula2 buat trend ni???! Meh nak marah sikit!!!

1 comment :