Wednesday, September 26, 2012

Contohilah blog saya :D

Who live in a pineapple under the sea,
Spongebob Sguarepants,
Absorbant and yellow and porous is he,
Spongebob Squarepants,
If nautical nonsence be something you wish,
Spongebob Squarepants,
Then drop on the deck and flop like a fish,
Spongebob Squarepants...


     Huahuahua! Merapu di tengahari pulak kau ni yam oi! Ok, so hari ni nak bebincang sikit pasal kenapa perlunya lu olang contohi blog wa. Yu rasa kenapa ek? Because I'm AWESOME!!! Harharhar!

1) Cepat loading. Cuba cakap siapa yang tak suka blog lambat loading lagi berat??? Sila turun tangan.. Wehehe! So, this is the ideal blog if yu ever wish to have a light blog! See blog wa, ada ke apa2 benda yang menyemakkan mata lagi menyibuk? Takdakkan? So, ikutilah jejak langkah saya supaya hati yu oll senang sentiasa : ) Hikhik...

2) Cutest blog ever. Ok, walaupun i tau yang ini bunyinya perasan yang ter-over gila but cute kan blog ni? So, editlah blog yu oll yang awesome tu supaya jadik lebih awesome dari blog King Ayam the Great. *nanti boleh buat contest blog yang paling comel ye dak? Hikhik.

3) Tempat ideal for blogwalking. Klik >SINI< dulu. No worries, i tak letak pun page tak berguna.. Just the useful page : ) As yu can see, bawah My Blogs kan ada tulis Blogs I Follow kan? Haaaaa, kan banyak gilerz senarai blog-blog yang wa polo. Ada yang pro and ada yang amatur > < Blogwalk la ke situ. Kalau ada blog yang yu berkenan di hati, dipersilakan follow orang tu : )

4) Kisah perkongsian semua benda. Buat pengetahuan semua orang, blog ni bukan sahaja bercakap tentang kisah hidup wa yang awesome jer, tapi wa ada jugak bincang2 pasal semua benda!!! Huawawawawawa : )

5) Ada entri matang dan tak matang. Contoh entri matang seperti yang >INI< dan entri tak matang adalah seperti yang >INI< dan yu oll boleh tengok perbezaan kematangan cara penulisan i walaupun tak adalah terlalu matang : )

6) This is a very awesome blog! Wiiiiiiii, tak boleh blah dengan ke-awesome-an kan? Hikhok! 

     Ok, bye for now : ) 
  Nak pergi cuci pinggan dulu.. p/s: Contohilah saya yang rajin membasuh pinggan tanpa mengharap sebarang ganjaran pun : p Ok, cukuplah dulu dengan ke-perasan-an kau tu!

2 comments :

  1. owh. ni kes puji blog sendiri ea. hahaha. okay. saya bwalking sini, cepat loading. =)

    ReplyDelete