Friday, September 20, 2013

Tak faham aku weh!

     I know it has been quite long since i last posted in this blog. Sorry sangat wahai blog yang ku cinta :D And now today, im back! Yeay for me xD

     And since aku dah tinggal blog ni sampai dah berhabuk yang gila punya, aku pun kurang lah mengetahui apa yang dah jadi dengan www.blogger.com 

     So, padahnye ialah bila aku nak mengedit blog ni lah ha! Awat html die dh lain sangat? Tak kenal dah aku dengan kod - kod die yang complicated tu! Pasal kod - kod aku yang lama semua dah lenyap tak tau la pi mana -___________-

     Sesiapa yang up-to-date tu kalau baik hati can you help me bagi la pape link yang ade terang cane nak guna edit html yang baru nih. 

     Akhir kata, ingin ku kreditkan ucapan arigatou gozaimasu ku yang tulus lagi ikhlas dari hati yang tulus mulus serta suci ini kepada mereka - mereka yang baik hati tadi :D Muah! Love you all xoxo

P/S : aku kan drama king, so memang drama aku ni memang la banyak. Kalau menyampah sila tekan butang X . Tak pun, pergi tutup mata rapat - rapat xD 

P/S : Aku dah start dengar lagu Lily Allen! lol itupun nak bagitau

No comments :

Post a Comment