Wednesday, August 22, 2012

Wahai AF... Kenapa kau comel sesangat?

     Sebenarnya hari ni tak tahu nak apdet apa so aku updatelah pasal si AF ni... Siapa AF? Akademi Fantasiasia ke? Hahah! Jawapannnya... Salah lagi dipersalahkan!!! AF ni kawan baik King Ayam the Great ofkos. Persoalannya, siapa AF??? Ha, mystery solved serta merta!

Aiman Farhana
     Comel kan? Haaaa, kan dah kata. Hampa semua tak mau percaya.. Heheh : ) Yang ini gambar dia masa raya haritu.. Dia baru update gambar ni semalam malam or harini kot. Nama dia mungkin macam laki, but she's sure a very cute girl kan? Kawan sebelah aku kat sekolah la ni. Banggo jadik kawan dia tau.. 
p/s: Dia ni pandai tau... Masuk kelas paling pandai kat sekolah : )
     So, harini aku tak mau bebel banyak macam >haritu< jadik aku cuma bagi gambo-gambo untuk kau orang semua tengok-tengok or curik or tenung sampai muak dengar lagu kat blog aku.

     Boleh letak ucapan selamat hari raya kan kat tempat plain sebelah dia ni.. So, dengan baik hatinya aku pun letaklah satu ucapan tanpa restu dari tuan punya gambar... Tadaa...

Simple mimple but no pimple jer kan aku buat :D


     Aiman with her cat named Harry although her cat is a female cat.. Dia kata dia ter'inspired' by cerita Harry Potter! 

     Aiman at Turki! Aku cadang nak buat gambar ni jadik header blog dia. She sure is cute right? So, tukang pening kepala edit blog dia ni aku lah.. Memang sejak dia start buat blog pun aku yang jadik tukang edit tak berbayar dia.. Takpe, i ikhlas tolong u : ) 
p/s: Nak bukak blog dia, tekan SINI!!! Alang-alang dah bukak tu, followlah dia sekali okeng
      Teka yang mana satu Aiman... Buahanhanhanhanhan! Yu oll semua salah! Dia yang hujung sekali yang guna telekung putih tu... Tengok pipi dia yang gebu tu XD Guess dia kat mana. Kalau dah tak boleh teka tu memang lah tahpape... Dah terang-terangan belakang dia ada gambar ka'abah kan.. So, memang dia kat Mekah lah! Time ni dia pergi umrah.. Bes kan dapat pergi umrah masa muda-muda?

      Aiman and aku kat kedai jual makanan kelantan. We went there by bicycle je... Alah, bukan jauh sangat pun kedai tu! Tak sampai satu kilometer pun [kot]... Yu tahu, i am so obsessed by that sate ikan haritu sebab i fikir benda tu boleh jadik kipas i.. Weih, petang tu panas gilos dowh!


     Okeh, dahlah dulu untuk entri harini. Sebab aku nak pergi bukak pesbuk aku... Babai yu oll : ) Befor that, >TEKAN SINI UNTUK KE PESBUK AIMAN FARHANA< and also >TEKAN SINI UNTUK KE PESBUK KING AYAM THE GREAT<
p/s: Aiman is the second most cute friend of mine lepas Azrin Baizura the AWESOME second awesome lepas aku xD

No comments :

Post a Comment