Saturday, May 5, 2012

Itu pun nak bangga ke?

     Yo, awek dan abang handsome sekalian! Serta wakil penduduk yang saya kasihi! Eh, ni apasal tiba-tiba jadi gedik sangat ni? Wakaka! Saya dengan bangganya nak cakap yang saya baru tahu dan selesai membuat BLOCKQUOTE! Wakaka! Orang lain semua dah lama tahu cara nak buat benda tu, tak ada pula nak kecoh-kecoh satu kampung biar semua orang kampung tahu!
     Maklumlah, sebelum ini saya buta IT sikit! Sikit sahaja ok! Tak banyak pun... Wakaka! Tak memahami kebanyakan cara nak masukkan widget kedalam blog! Ada ke patut? Tak patut, tak patut, tak patut. Tapi sekarang dah faham! Dan sedang EAGER nak buat semua yang saya tahu.. Tapi, kena ikut kesesuaian blog juga kan? Kalau tak, semak sahaja nampak blog kita. Orang pun tak nak dah masuk! Buat migrain sahaja.. Ada juga yang saya jumpa, blog dia memang penuh dengan widget.
     Dia letak widget tu, widget ni, tak ke pening kepala dia tengok betapa serabutnya blog dia tu... Saya tak nak sebut link blog dia dan tak nak tulis pun sebab saya pun lupa link blog orang tu... Ada ramai juga yang saya jumpa.. Tapi sebaik buka dan baca sedikit, terus tekan X sebab terlalu banyak benda kena loading dan saya pun bosan tengok! Cuba contohi blog saya yang simple mimple but no pimple ni! Eleh, macam blog dia ni cantik sangat sahaja! Berlagak sungguh. Follower pun tak cecah 100++!
     Ok, kembali ke topik blockquote yang telah dipinggirkan sejak mula berbincang mengenai widget orang. Ceh, widget orang sahaja yang nak disibukkan, widget dia tu tak penuh ke? 
     Ingatan kepada diri sendiri, jangan menyombong! Cermin diri sendiri sebelum nak kata pasal orang lain!
     Hah, dah tengok blockquote saya? Tak berapa cantikkan? Saya tahu. Sekarang ini saya dalam proses pemulihan dan pembaikpulihan background blockquote saya... Ok, CHOWkitroad dulu! 

2 comments :

  1. suka noo..dapat wat blockquate.hehe. nnt try wat widget lain plak :)

    ReplyDelete
  2. Onitsuka_hana: Bangga lah! Widget lain sedang dalam pertimbangan...

    Nina K's Luviee: Okie dokie : )

    ReplyDelete